klachtenafhandeling



klachten altijd per e-mail melden

Heeft u een klacht over een product dat u ontvangen heeft of iets anders? Vul dan het contactformulier zo volledig mogelijk in en omschrijf uw klacht zo uitgebreid mogelijk en stuur indien mogelijk een duidelijke foto mee. Vermeldt u daarbij ook de eventuele aankoopdatum alsmede uw bestelnummer. Zodoende kunnen wij uw klacht beter en efficiënter behandelen. U kunt binnen 24 uur een reactie van ons verwachten.

passende oplossing

Ondanks dat wij altijd proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarbij zoeken wij altijd naar een passende oplossing.

Geschillencommissie webshop keurmerk

Leidt een passende oplossing niet tot het gewenste resultaat, dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie van het Webshop Keurmerk welke wordt beheerd door Teurlings & Ellens Advocaten te Amsterdam.